Bize Ulaşmak İsterseniz

mrsbarancetin@hotmail.com

12 Aralık 2014 Cuma

Neutrogena Deep Clean


Merhaba cankuşlar. Yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum bu ürünü. Emin olmadan, etkisini tam olarak görmeden bir şeyler yazmak istemedim. Bilmeyenleri bilgilendirmek, bilenlere hatırlatmak için tekrar söyleyeyim :  Roaccutane tedavisi görüyorum. Cildimi bu zaman diliminde çok iyi temizlemem gerekiyor. Birçok ürün denedim ama çevremdeki herkes Neutrogena Deep Clean kullan diyordu. Neutrogena'nın daha önce 4 saat içinde sivilceleri geçirdiğini iddia eden jeli ile siyah noktalar için olan başka bir ürününü kullanmış ve memnun kalmıştım. Güvendiğim bir marka olduğu için denemekten zarar çıkmaz diyerek aldım.

Ürünün arkasında belirtilenlere göre ;

Neutrogena Deep Clean yüz temizleme jeli gözeneklere derinlemesine nüfus ederek cildi kir yağ ve makyaj kalıntılarından arındırır ve mükemmel şekilde temizler. Cildi kurutan sertleştiren ve donuklaştıran ölü hücreleri ciltten uzaklaştırır. Derinlemesine temizlenmiş cilt sağlıklı ferah yumuşak ve pürüzsüz bir görünüm kazanır.

  • Yağsızdır
  • Gözenekleri tıkamaz
  • Dermatolojik olarak test edilmiştir.

Etkisine gelecek olursan diğer Neutrogena'nın bütün ürünlerinde olduğu gibi bu ürününde cildimi yormadığını hissettim. Bazı ürünleri kullanırsınız cildiniz gerim gerim gerilir. Bazıları cildinizi kupkuru yapar. Bu ürün için bu söz konusu değil. Cildinizi ferahlattığını ve yormadığını hissediyorsunuz. Ben genelde her akşam makyajımı temizlemek için bu ürünü kullanıyorum . Su ile köpürtüp güzelce yıkıyorum. Uzun zamandır sabun kullanmıyorum. Sabun gözenekleri tıkıyor. Kısa bir süreliğine cildiniz güzelleşebilir ama uzun vadede daha kötü sonuçlar doğuruyor. Ancak bu ürün ne yazık ki bende mucizevi etkiler yaratmadı. Daha mı sık kullanmam gerek bilemedim. Üstelik  Deep Clean'in piyasada çok değişik  dizaynda ürünleri var. Alırken orjinal olmadığından şüphe ettim ama bilemiyorum. Dermatologlar tarafından onaylanması ve paraben içermemesi içimi rahatlattı. Yorum sizin cankuşlar...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder